Wakacyjnie :)

on

Stało się. Młodzież ma wakacje. Tak, tak. Na początku tygodnia byliśmy z Dziewczynkami w szkole, na egzaminach. BJ zdawała wszystkie swoje egzaminy (w kwietniu pisała sprawdzian szóstoklasisty i nie chcieliśmy jej dokładać jeszcze egzaminów. Zdała wtedy tylko angielski i religię). JM natomiast zdawała tylko polski i przyrodę, gdyż pozostałe przedmioty zdała w terminie kwietniowym. Chłopcy wszystko zdali w kwietniu i w zasadzie już zaczęło im się nudzić…

Z wyników sprawdzianu jesteśmy wszyscy zadowoleni. BJ napisała go bardzo dobrze. Reszta egzaminów także poszła jej dobrze. A warto tu zaznaczyć, że w zasadzie pracowała sama i po wynikach sądząc, już załapała o co chodzi.

Pobyt w Szkole jak zawsze inspirujący, a rozmowy prowadzone przy kawie czy herbacie bezcenne. Bardzo dziękuję za Waszą szczerość i otwartość.
Oczywiście rozmowy dotyczyły także subwencji oraz przyszłości ed w Polsce. Walczmy z patologiami, ale co dobre zachowajmy i nie psujmy bardziej. Nie chcę rozwijać teraz tego wątku, bo i pora już późna i blog miał służyć innemu celowi.

Ochłonęłam już nieco i ogarnęłam nasz pokój do nauki. Notatki zbindowane, podręczniki wróciły na swoje miejsce. W tak zwanym międzyczasie nastąpiło drobne przemeblowanie (to chyba już się kwalifikuje jako jednostka chorobowa ;)). Część nowych podręczników już przyszła. Początkowo planowałam z nich nie korzystać, jednak po dłuższym namyśle zdecydowałam zakupić podręczniki. Podobnie jak w zeszłym roku mój wybór padł na wydawnictwo WSiP. (Tak na marginesie, wydawnictwo istnieje od 1945 r.) Przejrzałam dostępne podręczniki i wybrałam te, które uznałam za najbardziej odpowiednie dla BJ. Reszta Młodzieży dostanie nowe ćwiczenia. Układam sobie już w głowie plan na przyszły rok szkolny. Rozmawiam z BJ oraz resztą Szkolniaków o ich planach, marzeniach, oczekiwaniach, także o trudnościach.

Teraz przed nami wakacyjne wyjazdy, choć szczerze Wam się przyznam, że nie zamierzam odpuścić nauki. Coś będziemy robić, choćby czytać 😉

Jpeg

2 Comments Add yours

  1. mamelina 2 pisze:

    Serdeczne gratulacje 🙂 My też już po egzaminach. Przymierzam się do podręczników, też z WSiP jakoś najbardziej mi odpowiadają. Czekam na kolejne posty:). A przyszłość ed w naszym kraju spędza mi ostatnio sen z powiek :(. Pozdrawiam

  2. aeljot pisze:

    Brawa dla Dzieciaków 🙂
    I dla Mamy nauczycielki.
    Tylko coś czuję, że bez nauki za długo nie wytrzymacie.

Zanim napiszesz, pomyśl

