Słodkie 40

Mija dzień za dniem. Coraz bardziej i coraz prędzej zbliżamy się do Świąt Wielkanocnych oraz do sprawdzianu szóstoklasisty i egzaminów.

Ponieważ dawno nie pisałam, kompletnie nie wiem od czego zacząć 😀 Hmm… zacznę tam, gdzie ostatnio skończyłam 🙂 Parę dni temu obchodziłam urodziny, ale nie to najważniejsze ile lat skończyłam (jak się ktoś doliczy lub doszuka, to proszę uprzejmie nie powtarzać głośno ;)) . Najważniejsza jest Miłość jaką okazali mi tego dnia moi najbliżsi.  Żeby nie było, okazują ją na co dzień, ale w dniu moich xx-stych urodzin dostałam skumulowaną dawkę witaminy M.

sweet40

Jak zauważyliście zmieniłam tytuł. Poprzedni, nie wiem dlaczego kojarzył się jednoznacznie czytelnikom z zagranicy :/

One Comment Add yours

  1. aquagemma pisze:

    Fajne zdjęcie 🙂

Zanim napiszesz, pomyśl

