SacharWarszawski

on

Drodzy moi Czytelnicy,

Żyjemy 🙂 Trzymiesięczna cisza, która zapanowała na HSLinum nie wynika ani z lekceważenia Was ani ze „zmęczenia materiału”, ani tym bardzie nie jest wynikiem nudy. Powodem jest Dzidzia Wandzia, która rośnie jak na drożdżach i z małego, słodkiego dzidziusia zamieniła się, gdzieś zupełnie pod bokiem w rozkoszną, ruchliwą i nieśpiącą zbyt dużo Kuleczkę. To co do tej pory udawało mi się zrobić, gdy Wendy spała teraz robię w czasie „blogowym” i odczuliście to jako przejmującą ciszę. To tak przy okazji tzw. „radzenia sobie”. Dziękuję jednak za miły list, który otrzymałam kilka dni temu. Znaczy się Ktoś tu zagląda 🙂

Mimo wszystko nasza domowa szkoła funkcjonuje. Intensywnie przygotowujemy się do egzaminów końcowych. Czasu coraz mniej, a materiału nadal sporo. Trochę miałam nadzieję, że niektóre Dzieci zaskoczą i będą w stanie same zorganizować sobie naukę, tymczasem okazuje się, że mój nadzór (wybaczcie to okropne określenie) jest konieczny.

Postaram się jakoś nadrobić zaległości, bo pewnie jesteście ciekawi jakie to niezwykłe rzeczy robimy z Młodymi poza normalną nauką. A trochę się wydarzyło…

Tymczasem z początkiem ferii zapraszam Was do śledzenia naszego nowego bloga SacharWarszawski, który w zamierzeniu ma relacjonować zimową (słodką) przygodę z „Warszawiakiem”.

9 Comments Add yours

  1. Basja pisze:

    Aeljot – baaardzo się cieszę! Masz termin miesiac po mnie :)))

    1. hslinum pisze:

      Same radosne nowiny 🙂 Niech i Wam Pan Bóg błogosławi 🙂

    2. aeljot pisze:

      🙂

  2. Basja pisze:

    ja też mam przerwę blogową (czy raczej miałam) to się cieszę, że Ty też – mam mniej do nadrabiania :)))
    Jak teraz powoli wracam to się cieszę :)))

    pozdrawiam serdecznie!

    1. hslinum pisze:

      🙂 🙂 🙂

  3. aeljot pisze:

    Dobrze, że się odezwałaś 🙂 FB tez sobie chyba odpuściłaś ? 😉

    1. hslinum pisze:

      🙂 To fakt FB i ja jesteśmy niekompatybilni 🙂

      1. aeljot pisze:

        To choć bloguj częściej 😉

        Bo wiesz na FB chwaliłam Ci się, że od maja będę mieć jedno dziecko więcej 😉

      2. hslinum pisze:

        O! To jest bardzo radosna wiadomość! Niech Pan Bóg błogosławi, a Najświętsza Maryja ma Ciebie i Maleństwo w swojej opiece.

        Jak się czujesz? (Może być na priv ;))

Zanim napiszesz, pomyśl

