Nie tylko QR i multimedia

dnia

Czytając moje ostatnie wpisy można odnieść wrażenie, że opanował nas multimedialny amok. Przyznaję, że idea wykorzystania urządzeń oraz aplikacji multimedialnych zafascynowała mnie. Zapewniam jednak, że jest to urozmaiceniem i dodatkiem do naszej normalnej szkoły, a nie nową, rewolucyjną metodą nauki, która miałaby zwiększyć moc i wydajność dziecięcych umysłów. Nic z tych rzeczy. Czytam, uczę się i próbuję na zasadzie poznawania nowego urządzenia i sprawdzania jego możliwości.

Nasze Dzieci nadal czytają książki (ostatnio zakładaliśmy kartę biblioteczną naszemu pierwszakowi), piszą wypracowania, używają zeszytów/segregatorów. Wykonują różne obliczenia oraz eksperymentują i grają w planszówki. Chętnie uczestniczą w zajęciach plastycznych, grają i śpiewają. Uprawiają także sport. Uczą się pracy zespołowej.

Poniżej próbka 😉

2 Komentarze Dodaj własny

  1. Kosik pisze:

    Piękne prace 🙂 Wypróbujemy.
    A Wasze multimedialne nauczanie bardzo mnie fascynuje. Tablety znamy i mamy, i w ED używamy, ale kody QR to dla mnie nowość. Jeszcze zupełnie nie poznana..

    1. hslinum pisze:

      @Kosiku, dzięki za komentarz. Pochwalcie się, proszę jak używacie tabletów. Dla nas to pewnego rodzaju także nowość (zastosowanie w edukacji). Napiszę Ci coś na priv 😉

Zanim napiszesz, pomyśl

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s